چهارپاره و غزل

سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد

چهارپاره و غزل

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
چهارپاره غزل مثنوی
آرشيو
فروردين 1396
ارديبهشت 1394
آذر 1393
آذر 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
فروردين 1391
نويسندگان
مجیدشاکری حسین آباد
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 1151045
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

روداشک  <-CategoryName-> 

 خسته ام از گذر ثانیه ها

 

زندگی میکنم از ناچاری

 

خسته از شهر غبار آلودم

 

خسته از روز و شب تکراری

 

 

 


در و دیوار به من میخندند

 

سر هر کوچه شدم آواره

 

مردم شهر به من میگویند

 

شاعر ِ دربه در و بیچاره

 

 

شده دنیا قفسی از آهن

 

دل مردم همگی پوسیده

 

همه نیرنگ و همه مکر و ریا

 

ساقه ی مهر خدا خشکیده

 

خسته ام، خسته ام از صبر خدا

 

 

غصه و غم شده هم آغوشم

 

دیده ام اشک یتیمان اما

 

گوشه ی خلوت خود خاموشم

 

 

لحظه ها ثانیه ها میگذرد

 

بی کس و خسته ام و دلگیرم

 

آرزوها شده مانند سراب

 

از همه عالم و آدم سیرم

 

 

همه خوابند در این شهر سیاه

 

دل ِ من غرق در این بی تابیست

 

مونسم اشک در این ظلمت بود

 

قصه ی شب پُر ِ از بی خوابیست

 

 

من و آن آینه ی کنج اتاق

 

پیرمردی که شده  تصویرم

 

گشته تقدیر من این بخت سیاه

 

عاقبت با غم خود میمیرم

 

 

 

 

شعر از دفتر اشعار مجید شاکری حسین آباد              

 


نظرات شما عزیزان:

مریـــم...
ساعت19:41---9 مرداد 1392
سلام ممنون که به وبم سرزدید
لینکتون کردم


masi
ساعت8:14---21 تير 1392
خیلی زیبا سرودین...

سجاد
ساعت20:56---26 بهمن 1391
کافه چی...

بر روی میــــــــزها شعر مینویسد...

اینجا طعم دلتنگـــــــــــــی ها

از قهــــــوه هم تلخ تر است...


سلام با یه بغل دلتنگی منتظر رد پای نگاهت روی غزل هام هستم


فاطمه جهانباز نژاد
ساعت3:18---13 دی 1391


تیماء
ساعت18:46---28 آبان 1391
غمنامه بود.....همیشه غم گین

آناهیتا
ساعت22:04---6 آبان 1391
سلام
دیشب ساعت 2.30 کامپیوترم مرود داشت داشتم درستش می کردم تا بیام نت اومدم نظرتو دیدم.

ممنون


صبا
ساعت22:58---5 آبان 1391
سلام خیلی زیبا بود . روح آدمی را باخود به پروازی زیبا میبرد...

موفق باشید و خوشحالم از دعوت شما


رزمی نژاد
ساعت19:33---5 آبان 1391
سلام جناب شاکری مهربان
انشالله که خوبی
سروده بسیار زیبایت خواندم گرچه غمگین بود بر دل نشست جناب شاکری من برای وارد شدن به سایت شعر یک و نظر دادند مشکل دارم باید 4الی 5 بار نظر بدهم تا یکی ثبت شود باید از سایت بیرون بروم دوباره وارد سایت شوم خیلی خسته می شوم وهمین با عث می شودکه سردرد میگرنم شروع شود وتا چند روز درد داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمایید تندرست باشید یا علی مولا
در ضمن من بدون اجازه شمارا لینک کرده ام اشکالی ندارد؟..منتظرم رزمی


آرزو اسمعیل زاده
ساعت6:02---1 شهريور 1391
با احترام دعوتید به خوانش و نقد داستان کوتاه و متن ادبی.
با چند لینک و کمی حرف.....


melina
ساعت1:52---14 مرداد 1391
merc vaghean shuma lotf darin b man e? jedan na man masihi nistam khushhal mishudam k mitunestam komaketoon konam sharmande bazam merrrrrrrrrrrc

melina
ساعت1:52---14 مرداد 1391
merc vaghean shuma lotf darin b man e? jedan na man masihi nistam khushhal mishudam k mitunestam komaketoon konam sharmande bazam merrrrrrrrrrrc

melina
ساعت5:53---13 مرداد 1391
به به سلام یه سر به من میزنید ؟! [قلب]

کامران قائم مقامی
ساعت22:32---11 مرداد 1391
درود حسین عزیز!
سپاس از حضورت
خواندمت


همیشه موفق


melina
ساعت1:05---8 مرداد 1391
merccccccccc k sar zadid ey baba vazifas

melina
ساعت0:14---6 مرداد 1391
salaaaaaaaaaam ! kojaeen shuma akhe ?....

پری غلامی
ساعت22:40---4 مرداد 1391
ممنون از حضورتون لطف دارید

عبدالحسین انصاری
ساعت20:50---31 تير 1391
سلام!
به روزم
بیا ببین چی اومده به روزم
در پناه بارون


زهرا
ساعت8:22---30 تير 1391


سیدمهدی حسینی
ساعت6:50---23 تير 1391
سلام از اظهار لطف تان سپاس گزارم. اگر فرصتی و توفیقی بود در خدمت هستم

فاطمه جهانبازنژاد
ساعت21:33---12 تير 1391
آرام‌تر از «دستمال ِ اشکي» تو
و
بي تابي موهاي طلايي من در سمفوني بادهايي بيقرار

به روزم با كابوس/ هاي مشترك

و لينك مقالات جديد منتشر شده‌ام در سايت‌هاي كندو و شاعران پارسي زبان
و خبر داغ تنوري نوشت از سايت ادبي- هنري فراز
.
.
قافيه‌ها را ول كن.
به حاشيه نرو.
بپر وسط متن
...

منتظرت هستم
می‌آیی؟




مهرزاد
ساعت22:30---9 تير 1391
سلام چه جالب ما یه فامیل داریم اسمش مجیده فامیلیش هم شاکری ولی شاکری مطلق

علي شيرازي
ساعت23:01---1 تير 1391
‌با افتخار لينك شديد

علي شيرازي
ساعت11:06---1 تير 1391
جاده را دوست ندارم؛

به سمت هركجاي مجبور.

كاش نسيم

كاش باران...

(منتظرم)


داود باقزاده
ساعت9:34---28 خرداد 1391
سلام جناب شاكري متشكرم واقعا از حسن نظر و محبت شما كمال تشكر را دارم

سمیرا
ساعت17:54---26 خرداد 1391
سلام دویت خوبم ممنون که بهم سر زدی شاد شدم.
وبلاگ و قلم بسیار خوبی داری لذت بردم منم به شعر و شعر گفتن علاقه ی بسیاری دارم اما متاسفانه استعداد خوبی در این زمینه ندارم.
شعر زیر بسیار زیبا بود تبریک میگم.

عاقبت در یک شب تاریک سرد
عمر بی حاصل به پایان میرسد
روح من پر میکشد در آسمان
فصل خاموشی چه آسان میرسد



سمیرا
ساعت17:54---26 خرداد 1391
سلام دویت خوبم ممنون که بهم سر زدی شاد شدم.
وبلاگ و قلم بسیار خوبی داری لذت بردم منم به شعر و شعر گفتن علاقه ی بسیاری دارم اما متاسفانه استعداد خوبی در این زمینه ندارم.
شعر زیر بسیار زیبا بود تبریک میگم.

عاقبت در یک شب تاریک سرد
عمر بی حاصل به پایان میرسد
روح من پر میکشد در آسمان
فصل خاموشی چه آسان میرسد



حسین سپهری
ساعت16:39---20 خرداد 1391
چند روز پیش در خصوص تغییراتی در باره شعر تبریز در وبلاگم نظر مفیدی ثبت نموده بودید که به ان عمل کردم.در بخش نظرات وبلاگم هست. سپاس

melina
ساعت12:17---20 خرداد 1391
shuma link shudid va ink sherhatun aliiiiie

ملینا
ساعت19:54---17 خرداد 1391
merc webe shuma ham harf nadare ba tabadol link movafeghid ?!?!

بیقرار
ساعت0:48---17 خرداد 1391
سلام
وبلاگتون سیار زیباست….
امیدوارم در همه عرصه ها موفق باشید.


sadf
ساعت0:55---16 خرداد 1391
اقا مجید شما که انقدر وبتون پیشرفته است یه کمک به من بکن .
یه کار کنم که از عکسای تو وبم کسی کپی نکیره نوشته هام نمیشه کپی بگیره ولی عکسام میشه
ممنون میشم


sadf
ساعت0:52---16 خرداد 1391
مرسی واقعا عالی بود


موفق باشی..


sadf
ساعت0:51---16 خرداد 1391
مرسی واقعا عالی بود

موفق باشی..


sadf
ساعت0:50---16 خرداد 1391
مرسی واقعا عالی بود
موفق باشی..


زرناز
ساعت11:38---15 خرداد 1391

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ي آفـاق نيـافت
هنگام نهــادن قــدم بــر سر خــاک
ديوار حــرم به احتــرام تــو شکافت

ميلاد مولود کعبه مبارک


زرناز
ساعت11:37---15 خرداد 1391

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ي آفـاق نيـافت
هنگام نهــادن قــدم بــر سر خــاک
ديوار حــرم به احتــرام تــو شکافت

ميلاد مولود کعبه مبارک


زرناز
ساعت11:07---13 خرداد 1391

سلام گرامی

پست جدید گذاشتم
لطفا با نظر زیبایتان مزیّنش بفرمایید

نسیم سحر


مجتبي اصغري فرزقي-كيان
ساعت8:43---13 خرداد 1391
سلام مجيد آقا

شرمنده دوستان در سايت شعر نو محبت مي كنند و كامنت مي گذارندو من قدرت پاسخگويي آنها را ندارم

سلام ما را به همه برسانيد و نقص فني را عامل اين عدم پاسخگويي بفرماييد

در وبلاگم منتظر شما هستم


زهرا
ساعت23:35---10 خرداد 1391
من آني نيستم

که بي عشق زندگي را سر کنم

آن گاه که در رويايي عاشقانه هستم

و چشمانم را مي گشايم

و عشق رويايي ام را در تو مي بينم


زهرا
ساعت9:56---10 خرداد 1391
ســــــــــــــــــلام مرسی وب شمام حرف نداره

زهرا
ساعت9:55---10 خرداد 1391
کسی خواهد آمد

به این بیندیش !

هیچ پیامی ، آخرین پیام نیست

و هیچ عابری آخرین عابر

کسی مانده است که خواهد آمد. باور کن !

کسی که امکان آمدن را زنده نگه می دارد

بنشین به انتظار... [گل]


مهوش معصومی
ساعت22:25---7 خرداد 1391
سلام جناب شاکری
من با اجازتون لینکتون کردم
تا میان بری برای افراد علاقمندبه شعر مثل خودم ایجاد کرده باشم


مهوش معصومی
ساعت22:11---7 خرداد 1391
سلام ودرود برشما
ممنون از حضورتون در کلبه تنهایام
حضورتون باعث خوشحالی شد ومیشود



دنياديده حور
ساعت17:39---4 خرداد 1391
سلام
بااحترام دعوتيد به خوانش ونقد رباعي نيمه اول خرداد

منتظر سبزتان هستم


مجتبي اصغري فرزقي
ساعت7:28---4 خرداد 1391
سلام مجيد عزيز

ممنون از اينكه برايم كامنت مي گذاري

من مجبورم به دليل عدم آشنايي اينجا جوابتان را بدهم


موفق باشي همشهري عزيز

بهرام خزايي هر از گاهي از شما برايم صحبت مي كند و مي گويد كه چه زحمتي مي كشيد

ياعلي

منتظر شما هستم


مجتبي اصغري فرزقي
ساعت7:28---4 خرداد 1391
سلام مجيد عزيز

ممنون از اينكه برايم كامنت مي گذاري

من مجبورم به دليل عدم آشنايي اينجا جوابتان را بدهم


موفق باشي همشهري عزيز

بهرام خزايي هر از گاهي از شما برايم صحبت مي كند و مي گويد كه چه زحمتي مي كشيد

ياعلي

منتظر شما هستم


مجتبي اصغري فرزقي
ساعت12:39---1 خرداد 1391
سلام مجيد آقا


از روي وبلاگ بهرام خزايي پيدايتان كردم

كارهاي شما را خواندم

در ضمن در وبلاگم منتظر شما هستم

و وب من را لينك كنيد و خبر بدهيد

در ضمن در سايت شعر 1 من زياد به آن وارد نيستم وخيلي خيلي نارا حتم كه نمي توانم جواب محبت هاي دوستان را بدهم

به دوستان سلام ما رابرسانيد وبگوييد از سر ناچاريست كه جواب نمي دهم و از روي بد اخلاقي نيست


منتظر شما هستم

ياعلي


مجتبي اصغري فرزقي
ساعت12:39---1 خرداد 1391
سلام مجيد آقا


از روي وبلاگ بهرام خزايي پيدايتان كردم

كارهاي شما را خواندم

در ضمن در وبلاگم منتظر شما هستم

و وب من را لينك كنيد و خبر بدهيد

در ضمن در سايت شعر 1 من زياد به آن وارد نيستم وخيلي خيلي نارا حتم كه نمي توانم جواب محبت هاي دوستان را بدهم

به دوستان سلام ما رابرسانيد وبگوييد از سر ناچاريست كه جواب نمي دهم و از روي بد اخلاقي نيست


منتظر شما هستم

ياعلي


داود باقرزاده
ساعت9:13---1 خرداد 1391
سلام جناب شاكربي عزيز دوست و استاد گراميم از وبلاگ پر محتوايتان استفاده بردم ضمنا يك درخواست داشتم از حضورتان اگه ممكنه نسخه كاملي از نشريه كوثرانه تان را برايم بفرستيد متشكرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:شعرغمگین,اشعارغمگین,شعری برای مرگ,اشعار برای مرگ,اشعار درمورد مرگ,شعری در باره مرگ,اشعارغمگین و زیبا,اشعارغمگین و خیلی زیبا,اشعار خیلی غمگین,شعری برای افسردگی,اشعارسیاه,اشعارناامیدی,غمنامه,ساعت 16:42 توسط مجیدشاکری حسین آباد |
مطالب پيشين
» مسابقه
» درخت آرزو
» طناب
» مصاحبه مجید شاکری و صفورایالوردی با باشگاه خبرنگاران
» تن خسته
» سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد
» سراب
» خداحافظ مادر3
» نارفیق
» حکایت تهمت ناروا
» عمر بی حاصل
» حکایت زن زناکارو سگ باوفا
» امواج غم
» متن مصاحبه با نشریه کوثرانه
» متن مصاحبه با نشریه آستان قدس
» روداشک
» غمنامه
» طلب مرگ
» خداحافظ مادر2





پيوندها


zhale مهتاب هانیه ژاله جون ~*پادشاه آواز عشق*~پریسا حیدری~ معصومه مجنونی نویددانایی هوشیار آرمین عبدهو شیوا آرام فرشباف زندگی نسیم شرق طلعت خیاط پیشه مریم رئیسی اردلی آوا زهرا امینی آمنه رمضانی پویا نجات فر افلاک روزانه ها دختری از ساری وحیدنهال پروری بهترين و زيباترين اشعار فارسي سجاد صادقي موسسه پیام بهبودی صدرا انتشارات آرنا محمد محسن خادم پور هادی صمدپور محمدسهیلی نیا شاعرانه ( میلاد ) فرنگیس رزمی نژاد صبا مینا توکلی ایمان فخار استاد کریم لقمانی هادی بیابانی ملینا وبلاگ زهرا امینی غزلهای بانوی آسمان محمد معصومی مهنازچالاکی طاهره بهمنی استاد مازیار نظربیگی آرزوپناهی ایمان فخار افسانه واقعی سمانه و علیرضا مریم وزیری فاطمه جهانباز نژاد اشعار الهام نامداری ایمان فخار آناهیتا مقیمیان الهام نامداری سید حسن حسینی تیل آباد دلنوشته هاي بانوآسمان عبدالحسین انصاری لیلا ابریشمی داوود باقرزاده عمادبهاری بهرام خزایی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهارپاره و غزل و آدرس majidshakeri.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه


 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com